Diensten Bel-Zeker

ip335-300x137Hosted telefonie via voip.

Bellen via internet. Dankzij de cloud bent u overal en altijd bereikbaar op uw vaste nummers. U heeft alle mogelijke functionaliteit die een telefooncentrale kan bieden onder een muisklik. Uiteraard is Welnet uw aanspreekpunt en rekent u met ons af.  Een voorbeeld van de mogelijkheden van onze telefonie oplossing:

Bellen en gebeld worden

Dit is de basis van al onze telefonie dienstverlening. Zien wie er belt of juist niet. Bepalen hoe vaak en wanneer en waar uw toestel overgaat. Het is allemaal snel geregeld.

Lokaal of 085 telefoonnummer

Wij vragen voor uw een nieuw nummer aan of u kunt uw huidige nummers verhuizen. Welnet begeleid deze migratie.

Call-anywhere

Altijd bereikbaar via vast of mobiel. Gemakkelijk via uw smartphone uw telefooncentrale bedienen. U geeft aan of u buiten de deur bent of u schakelt gemakkelijk door naar een collega.

Groepsgesprekken

Eenvoudig groepen maken die verantwoordelijk zijn voor een telefoonnummer. Tal van mogelijkheden om uw telefoniestroom zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen.

Voicemail

Indien u tijdelijk niet bereikbaar bent is voicemail onmisbaar. U kunt uw voicemails ook per e-mail ontvangen zodat u ze direct kunt afluisteren op uw smartphone.

Integratie van uw telefonie met uw computer,  Microsoft Outlook en uw mobiel.

Door de speciaal ontwikkelde software is uw toestel gekoppeld aan uw computer. Daardoor kunt u gemakkelijk via allerlei applicaties uitbellen en is uw adresboek uit tal van CRM en ERP systemen te koppelen.

Doorschakelen indien afwezig / niet bereikbaar

Indien u even niet op uw plek zit heeft u met een muisklik of druk op de knop aangegeven dat u er niet bent. Uw toestel gaat op dat moment niet meer over. Desgewenst wordt er doorgeschakeld.

Doorschakelen volgens ‘call-plan’

Middels een call plan kunt u bepalen op welke tijden en datums u  bereikbaar bent. Door deze schema’s ruim van tevoren in te stellen bent u voorbereid op feestdagen en andere activiteiten.

‘In gesprek’ indicatie

De telefoniste ziet in een oogopslag wie er in gesprek is. Dat bespaart onnodig doorverbinden en wachttijd voor uw klanten.

Conference call

Overleggen doet u elke dag meerdere malen. Met een conference call kunt u iedereen in een overleg betrekken die u wilt. Door de zeer gebruiksvriendelijke tafeltoestellen bent u perfect te verstaan en kan iedereen aan tafel meeluisteren.

Bel menu

U wilt uw telefoniestroom optimaliseren? Dan kan een bel menu de oplossing zijn. U stelt eenvoudig via een tablet uw menu in en spreekt direct uw menu in. Binnen een kwartier is uw  bel menu operationeel.

Call center

U heeft een grote afdeling waar veel telefoonverkeer plaatsvind. Via het call center heeft u grip op de zaak. U beschikt over uitgebreide managementinformatie over het belgedrag van uw klanten en medewerkers.  Daarnaast heeft u beschikking over software waarmee uw mensen gemakkelijk kunnen doorverbinden, beantwoorden en stroomlijnen. Uiteraard hebt u beschikking over wachtmuziek en een bel menu. Daarnaast bieden we u een uitgebreid scala aan headsets en ergonomische telefoontoestellen.

Video bellen

Uw collega zien tijdens een gesprek. Het voegt enorm veel toe aan de beleving van uw gesprek. U bent ‘echt’ met elkaar in gesprek. Videobellen heeft de toekomst! Kom het gerust eens bij ons uitproberen.