Voorwaarden storingsdienst

Welnet is bereikbaar! Ook buiten kantoortijden, in het weekend of tijdens feestdagen kunt u met ons in contact komen. Ook als nu nog een klant bij ons bent! Wellicht kunnen we u snel verder helpen of net even dat apparaat lenen of leveren om uw probleem op te lossen. Aan onze storingsdienst zijn enkele voorwaarden verbonden:

Bereikbaarheid:

Welnet is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30. Buiten deze tijden, in het weekend en op feestdagen zijn we bereikbaar via ons noodnummer. Dit noodnummer is alleen bedoeld voor zaken die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag. Denkt u hierbij aan server storingen, diensten van Welnet die niet functioneren, onbereikbaarheid van uw e-mail en telefonie. Onze engineers kunnen u buiten werktijd ook doorverwijzen naar ons noodnummer.

Reactietijd:

Uw bericht op ons noodnummer wordt altijd zo snel mogelijk in behandeling genomen. U kunt binnen uiterlijk vier uren een reactie van ons verwachten. Wij luisteren uw bericht af en bellen u kort daarop terug. We zullen in eerste instantie altijd proberen u op afstand of via de telefoon verder te helpen. Indien noodzakelijk helpen wij u op locatie.

Kosten:

  • Indien u een storing meld aan een dienst van Welnet die niet functioneert zijn hier uiteraard geen kosten aan verbonden. Mocht het probleem desondanks echter niet aan onze apparatuur liggen en wij hebben de storing alsnog voor u verholpen dan ontvangt u daarvan in overleg een factuur.
  • Indien u een IT-Zeker overeenkomst hebt met SLA Always dan ontvangt u geen factuur voor onze werkzaamheden. Materiaal en voorrijkosten worden wel aan u berekend.
  • Indien u nog een geen klant bij ons bent of geen onderhoudscontract heeft dan betaalt u onze werkzaamheden op basis van nacalculatie. Ons uurtarief voor calamiteiten en storingen buiten kantoortijd bedraagt 123,00 per uur exclusief BTW. Aanvullend betaalt u eventuele voorrijkosten. Onze werkzaamheden worden per kwartier berekend. Ook een telefonisch consult wordt aan u berekend.